Tuesday, October 04, 2011

I'm back!! [Kawen sudah.. So beranak pinak leeee pulekkk!! HEHE!]



Hye u Ols u guys..
Dengan sekian lamanya menyepi membisu membatu..
Hari ni, tercipta la satu lagi agenda baru dalam hidup me untuk di sharekan untuk u Ols..hehe..

Alhamdulillah..
Sepanjang2 menyepi ni, banyak benda baek berlaku dalam hidup me tau..
Kini SAH bergelar isteri kepada si suami yang tercinta..hikhikhik :P
Tup tup tup..
Nak jadi mummy-to-be dah..
Kejap je masa berlalu..
Tuuuuuuuuuu yang lama sangat x mengupdate tu, sorry yer sorry yerrr~
Kawen hari 2 busy sangat2..
Kelam kabut itu ini..
Lepas kawen, dapat rezeki laen plak..
Yeayyyyyy, alhamdulillah syukur..
Masa awal2 preggy, alahan 0r morning sickness yang agak teruk..
Kecian me tau..
Bangun tdo bangun tdo je mampu, huhu..

Sekarang dah masuk 4bulan kandungan me, alhamdulillah jgak alahan x berterusan teruk 
macam awal2 dulu..
Suka suka suka sukaaaaaaa..yepiiiiii!!
Baru syokkkk nk update story kt cni..kn kn..
~MOOD : BAEK PUNYERR~

Cup cuppp..
T me letak pic kawen mawen ae..don't worry be happy ok..
Ada nya habuan untuk u Ols yang lama tunggu me update..hehe, ada ke?!! *kompius*

Just sekarang nk cakap..
I am back!! Back to mengomel ngomel..hahaha..

See u next entry ok..daaaaaa~




2 comments:

nurZAKIA said...

tahniah :)

Mila Ahmad said...

tingin sgt nak tgk gambar kwin!