Thursday, May 19, 2011

Thanx to Ols, please coming! Hehe~

Salam everyone..
Please smileeeeeeeeeeeee =)

Just a quick note tonite to say thanx u Ols for ur wishes..
Thanx u so much much more..
I really appreciate it! Hehe.. Betul! Terharu glerrr ^^,
It filled my heart with joy to read Ols of ur kind words..

Doakan majlis kami sempurna dan berjalan dengan lancar tau, hehe..
Luv u Ols and again thanxxxx u from the botton of my heart..

InsyaAllah i will tell u Ols about my wonderful day soon.. [hati berbunga-bunga], hehe..
Xsabar untuk hari itu, doakan kami yer kawan2..

Dengan ini, sekali lagi kami ingin menjemput kawan2 ke majlis perkahwinan kami dengan beberapa keping gambar ni ok.. [card]
Cewaaah, ayat kelasss gitu! Hehe..Jangan marah yer dik NoN! 
Then this is my gorgeous wedding card..
Haha, perasan kn kn.. 
Tapi OKAY~ laaa..


That's my card, hehe.. 
Cantik x? Nampak kn color card tuuu..
Hehe, my theme color is................jeng jeng jeng!!


Ni card pihak lelaki a.k.a my hubby toooo..hehe..
Gedik! 
More like melayu asli gitu, kn kn..
So theme dia tgk pada kad je okayyyy..hehe..
Sila datang tau! Jemput ramai2..



Bauhulu kuih traditional,
Mangkuk timah penuh sarat,
Kalau dahulu tidak kenal,
Sekarang beramah bertambah erat.

Pewiiiitttttttt! Hebat x?! Haha..
SoOo cheweetttttt! Nk lagi? Lagi dan lagi?! lol
Okay dengar ya..hehe~

Amat garang datuk bentara,
Musuh melanggar habis dibenam,
Dulu seorang kini berdua,
Hidup bersama susah senang.

Cukup cukup..hehe..




Pantun sudah, jemputan pun sudah..
SooOo apa lagi u Ols, please save the date oraitt!

Doakan kebahagiaan dan kesejahteraan keluarga kami..
InsyaAllah..

I need ur prayers and blessing for our happiness..
God bless u Ols, love :)

~Jumpa nanti~



p/s : click here! my invitation to u Ols..thanx u (^____^)v



No comments: