Thursday, April 21, 2011

Itu ke yang kamu mahu? Suka atau tidak?



Pilihan itu atas diri u Ols..
So tepuk dada tanya diri..
.
.
.
Keadaan pertama :-

Suka x orang yang u Ols sayang or orang paling dekat itu tidak sama sekali peduli apa yang u Ols buat? Langsung xkisah..
Macam ni..

1- Lantak KAU la.. 
2- Buat la pe u nak buat..
3- Apa2 je lah..
4- Whatever..
5- Oh, yeker? Xkisah pun..
6- Ikut suka la, langsung xpeduli..
7- Ikut awak la nak g mana pun.. 
8- Malas la nak cakap apa2, buat je apa awak nk buat..
9- Hurm..okay..
10- Fine!

So cmne, rasa bebas x..freeeee? or U Ols rasa kurang perhatian..sayang ke dia kt aku? or Lagi okay pe..
Suka? Tidak?
.
.
.
Keadaan Kedua :-

Atau orang yang u Ols sayang or orang paling dekat sangat2 la caring or terlalu2 ambil peduli terhadap diri u Ols..
Macam ni..

1- Awak, take care tau.. Good Night, Good Morning awak..
2- InsyaAllah, sama2 kita buat okay..
3- Be careful my dear..
4- YES! U can do it! Good Luck..
5- Oh yeker? Tapi.. or Boleh je, janji baek2.. 
6- Dah makan? Semua baek2 ke?
7- Nak g mana 2? Dengan siapa? Buat apa? Jaga tingkah laku yer..
8- Alhamdulillah..bagus la macam 2..
9- Ok macam ni.. Janji macam ni.. Xkisah, tapi macam ni..
10- Xpe la, maybe ada..

Hehe, rasa macam mana? Suka? Tidak? Queen or King control? Sayang ke macam 2? or Rimas?

Chill la k, renung2 kn..
Pilihan atas u Ols sendiri, mana yang u Ols NAK or XNAK..
Hanya u Ols sahaja tahu apa maksud tersirat tersurat yang di sampaikan oleh insan terdekat u Ols..
Sayang atau tidak itu hanya pada diri sendiri..


Oraitt, selamat beramal..
Sampai ketemu =)

Muah!








2 comments:

putryteya said...

sye suke yg ptama..
mne de rimas? besttt.. da owang take cre pasal kita

Mimie Mans said...
This comment has been removed by the author.